Üdvözöllek! | Üdvözöllek az oldalon látogató! Nézz hát körbe, s ha tetszik amit itt látsz, csatlakozz szerény kis csapatunkhoz. Nincs nagy forgalom, ebben van valami, de talán annál nagyobb szeretettel látnak itt mindenkit!
Az oldal néhány apró változáson fog keresztül menni az elkövetkezendő időkben.
Karakterlapotok, persze elolvasásra kerül, vagy az egyik moderátor által, vagy pedig általam. Ha a Vérmacskák csoportba szeretnél tartozni, abban az esetben elbírálásra kerül vagy a csoport vezetője által, vagy az admin által a karakterlapod, és ha elfogadja, kezdhetsz bele a játékba. Egyéb esetben, nyílt a pálya ;) |
Hírek, események | Figyelem! Csupán csak egy apróságot szeretnék kérni! A reagok hossza, minimum 20 mondat. Nem kötelező nagyon hosszú több oldalas reagokat írni, de a minimum az a 20 mondat. Megértéseteket köszönöm!
Csak 2 karakter engedélyezett!! a Harmadik karakterhez Admini engedély kell!! A nem engedélyezett harmadik karakter TÖRLÉSRE KERÜL!! |
Nem árt ha megteszed :P | Üdvözletem!
Játék előtt mindenképpen alkosd meg a karakter lapodat. Vérmacskák, és Nelapsik esetében, a karakterlapod elbírálásra kerül, és ha megfelel az elvárásoknak, már mehetsz is játszani!
Fontos még hogy pontosan kövesd a szabályzatot, és maradj karakter hű.
Ha ezeket betartod, nem lesz semmi gondod. |
Statistics | Összesen 72 regisztrált felhasználónk van. Legújabb felhasználó: Dante Roberts
Jelenleg összesen 2799 hozzászólás olvasható. in 148 subjects
|
S.O.S ;) | Ha valakinek segítségre van szüksége, bátran forduljon hozzám! Nyugodtan zaklassatok, akár ötletekkel is! Remélem tudok nektek segíteni, vagy éppen tanácsot adni. :)
Rafael
|
November 2024 | Hétf. | Kedd | Szer. | Csüt. | Pént. | Szomb. | Vas. |
---|
| | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | Calendar |
|
|
| Vérfarkasok | |
| | Szerző | Üzenet |
---|
Rafael Blackstone V. Falkavezér - Alfahím
Hozzászólások száma : 791 Join date : 2009. Aug. 30. Tartózkodási hely : Talán a hátad mögött?
| Tárgy: Vérfarkasok Vas. Aug. 30, 2009 5:48 pm | |
| Törvények:
A farkasok a Földanya által megszabott szabályok szerint élnek. A falkavezér feladata az, hogy ezeket a törvényeket betartassa, hogy ügyeljen a misztikus istenségbe vetett hit töretlenségére, s az abból fakadó hűség fennmaradására. A falka lényege a falkaszellem, miszerint nem létezik egyéni érdek. A tagoknak minden döntésüket alá kell rendelniük a közösség akaratának, szem előtt kell tartaniuk annak céljait, lehetőségeit, s irányelveit. Az, aki önző, s a falka ellen cselekszik hamar elvesztheti a közösségben betöltött addigi szerepét, s kiesik a hierarchiából. Sok ilyen volt már a történelemben, egy azonban mindíg biztos ezekkel az egyedekkel kapcsolatban. Minden esetben rövid időn belül elhaláloznak. Hisz a farkas igazi ereje a falkájából fakad. A Földanya csupán néhány irányelvet ültetett az ősidőkben született, elsőként világra teremtett farkasok tudatába. Azóta is ezek vezérlik őket hosszú kóborlásaik során...
- Ne ölj többet annál, mint amennyire szükséged van. - Ne légy mohó és nagyra vágyó, de teremtsd meg magadnak a jólétet, s ne vond meg magadtól az élet apró örömeit sem. - Az erős tovább él, a gyenge elbukik. - A zsákmány amit ejtettél a tiéd, ha elveszted lásd be, hogy gyenge vagy és pusztulj... - A hierarchia szent és sérthetetlen ranglétra életetekben. Az előre lépés szükséges, ahhoz, hogy ne csak alárendeltek legyetek.. - Először meg kell tanulnotok szolgálni, ahhoz, hogy később dirigálhassatok. - Mindíg válaszd a legbecsületesebb utat. - A cél szentesíti az eszközt. - Légy könyörtelen, de ha kell ne feledkezz meg arról, hogy mi a könyörületesség. - A halál természetes, de nem mindíg az elmúlás az igazi út. - Tiszteld az ellenfeledet, s add meg neki a minél gyorsabb halál lehetőségét. - A falka mindőtök felett áll. Köteléke megsértése a legsúlyosabb bűn, aminek vádja egy farkast valaha is érhet. - A falkavezér szava törvény és betartandó parancsolat. | |
| | | Rafael Blackstone V. Falkavezér - Alfahím
Hozzászólások száma : 791 Join date : 2009. Aug. 30. Tartózkodási hely : Talán a hátad mögött?
| Tárgy: Re: Vérfarkasok Szer. Szept. 02, 2009 2:48 pm | |
| Farkaskölyök
A szó igazán megtévesztő lehet, hisz az összetett szó második fele komolytalanul zuhan egy képzeletbeli fiók mélyére. Igazából a farkas lenne a legmegfelelőbb szó, hisz már a frissen beharapott ragadozók is rendelkeznek némi hatalommal. Az, hogy mennyi idő alatt ismerik ki frissen szerzett képességeiket az egyedtől függ. A farkasok ragadozónak születnek. Ebből kifolyólag már világra léptükkor tökéletes uraik érzékszervüknek. Látásuk, hallásuk, szaglásuk megháromszorozódik, életképük kiszélesedik. Sokkal több illat tárul fel előttük, akár gyertyafénynél is képesek lesznek tájékozódni a sötétben, egy kiáltást mérföldekről is meghallhatnak. Vonza őket a vér szaga, hamar rájönnek, hogy bár nem látszik rajtuk, de testi adottságaik megkétszereződnek. Gyorsabbak, erősebbek, szívósabbak lesznek az átlagos halandóknál. Megismerik a belsőjükben lakozó farkast, mely ekkor még második énükként lesz jelen, mint lehetőség. Visszavonulás a természethez, azonosulás egy természet feletti, emberi érzelmeket nélkülöző lénnyel. A futás, mint képesség, még annak is, aki eddig egyáltalán nem ismerkedett a kocogással sem, örömet fog okozni. Egy újszülött farkas képes kutyák sebességével szaladni kilométereken át. Atlétikai tudásuk is széles körűen fog bővülni. Több méteres ugrások, akrobatikus mozdulatok, ismeretlen magabiztosság. Már innentől kezdve bírnak a különleges immunrendszerrel, mely hamarabb regenerálja a sebeket, s megvédi őket a vírusoktól és baktériumoktól. Az öregedési folyamat mondhatni, hogy teljesen megszűnik. Itt a vérfarkas még csak úgy néz ki mint egy rendes farkas, csak egy kicsivel nagyobb termetű.
Diszciplináik: - Beharapás: Képesek áldozatuk vérébe juttatni egyetlen harapásukkal, karmolásukkal a mérget, mely által áldozatuk farkassá válik.
- Természeti nép: a farkast vonzani kezdeni a vadon. Még nem merészkedik túl mélyre, s túl hosszan az imseretlenbe, de máris tökéletesen kiismerheti magát egy ismeretlen terepen. Természetessé válik számára, hogy borult ég alatt merre van Észak, s merre Dél, nem kell órára tekinteniük, hogy meg tudják mondani éppen mennyi az idő( 30 perces eltéréssel). Lehet, hogy még ezelőtt nem látott az egyed vadon élő állatokat, s növényeket, mégis pontosan tudni fogja mi micsoda, mire s mire képes. Tudni fogja, hogy hol talál vizet, élelmet, hogy hogyan kell megélni a vadonban.
II. Farkas
Fizikai erőben jóval felülmúlják a vámpírokat, s őrzőket. Hihetetlen erejük természetességükből, a lényükből áradó dinamikából, az állati ösztönök által vezérelt mozdulatokból fakad. Ezen a szinten érik el azt a fejlődési szakaszt, mikor már képesek felvenni harci alakjukat megelőző énüket. Ez az alak még jobban hasonlít az emberre. Megduzzadnak az izmok, borosta serken a később szőrössé váló területeken, az arc emberi marad, bár a csontszerkezet kissé átalakul. Csak rendes farkas alakját képesek felvenni. Egy kicsivel nagyobbak lesznek mint egy átlagos farkas, de megkülönböztetésükre csak a szakértők képesek.
Diszciplinák: - Természeti nép II. : Képesek hosszú hetekre elmerülni a vadonban. Felfedezni egy számukra ismeretlen erdőt, kiruccanásokat tenni ködös völgyekben, háborítatlan medencékben, messze otthonuktól, a civilizációtól. A tájékozódás már nem lehet akadály. Igazi túlélők a sivatagban épp úgy, ahogy a sarkkörök vérfagyasztó hidegében. Ahol akárcsak egy ragadozó is képes megélni, ott megvetik lábukat a vérfarkasok is.
- Ősi Düh: Mint a leírásban is olvasható, ezen a szinten teliholdkor fajtájuk eredendő haragja a felszínre tör, és átalakulnak harci alakjukba, melyet egyesek krinos-nak hívnak. Uralni még nem képesek, ilyenkor csak pusztítanak, s a metamorfózis sokszor nem éppen kellemes.
- Falkaszellem: Ezen a szinten a farkas még ha addig egy irodai alkalmazott is volt, óhatatlan kényszert érez a természet (lásd természeti nép diszciplína) és a falka adta kötelékek iránt. Ilyenkor kezd el megismerkedni igazán a falkájával, felkeresi őket, s kialakulnak a később eltéphetetlenné váló láncok.
- Mentális síkok: Saját fajtársai kezdhetnek vele mentális kommunikációt.
-Alakváltás I: Csak rendes farkas alakját képesek felvenni. Egy kicsivel nagyobbak lesznek mint egy átlagos farkas, de megkülönböztetésükre csak a szakértők képesek.
III. Vérfarkas
Ők fajtájuk igazi képviselői. Akaratukkal képesek befolyásolni átalakulásukat teljes harci alakjukat. Akár fényes nappal is beronthat egy karmos-agyaras bomba egy bevásárló központ közepére. Erre azonban kicsi az esély. Farkasalakot még nem tudnak ölteni, a harci alak a maximum, amit felvehetnek. Falkaszellemük már-már határtalan, eltorzult lelkük a Fenevad közötti kapocsnak köszönhetően kezd egy igazi ragadozó farkaséhoz hasonlítani. Megélnek a városban is, hisz emberként is képesek érvényesülni, igazi otthonuk azonban már a vadon lesz. Harci alakjukban a gyógyulás mértéke másodpercekben mérhető csupán. Súlyos, említésre méltó sebeket csupán az ezüst képes rajtuk produkálni. Ahhoz azonban, hogy erejük ilyen mértékű legyen kénytelenek többet enni, jobban érvényesíteni ragadozó hajlamaikat, hisz számukra a hús az hatalom. Ha visszafogják a lelkükben kicsiny magból kifejlődött állati ént, akkor gyengék maradnak, s soha nem lehetnek igazi önmaguk. A telihold még mindíg az ellenségük lesz. Ekkor ugyan úgy, ahogy előző szinten, elvesztik emberi tudatukat, s tombolni kezdenek. Ha időnként nem eresztik szabadon a Fenevadat az elemészti őket belülről, s tudatuk széthasad a világegyetemben szórva szét határtalan erejét, amíg egy őrző, vagy vámpír úr le nem dönti az őrült bestiát a lábáról. Tudatuk ezen a szinten tud ellenálni a vámpírok parancsainak.
- Diszciplinák:
- Alkalmazkodás: Tökéletes elemi ösztönök. Harcban olyanokká válnak, mint a mesében szereplő folyamatosan tanuló harci robotok. Előre kikalkulálják az ellenfél mozdulatait, s ha képesek megbirkózni a fizikai különbségekkel, akkor veszedelmes ellenfelekké válnak. Ez az állati ösztön adja igazi erejüket.
- Mentális síkok II: a farkas tudata kiteljesedik; ez nem azt jelenti, hogy emberi énjét elveszíti, hanem pusztán azt, hogy a nála gyengébb tudatoknak - halandók, I. Őrző, II. Vámpír - képes a tudatába hatolni, még ha nem is tartósan. Ugyanezen a szinten lévő vámpírok parancsaival dacolni tud, bár ez a fizikai mozgás rovására megy a legtöbbször - a kettőre egyszerre még nem tud koncentrálni. Egy II. szintű Őrző parancsával is képes dacolni, de egy vele egy szinte lévő ereje - ha a vadász megfelelően használja - letaglozó lehet számára.
-Alakváltás II: Megnövekszenek, megnyúlnak a fülkagylók, a szemek farkasokéhoz hasonlatossá alakulnak, szájukban tépőfogakra emlékeztető csökevényekké alakulnak az emberi fogak, szemfogaik megnagyobbodnak, metszőfogaik kiélesednek. Kezeik végén veszélyes karmok sarjadnak, lábaik megnyúlnak, megizmosodnak, ezáltal hosszabb ugrásokra, kitartóbb futásra, kiszámíthatatlanabb mozdulatokra lesznek képesek a harcban. Ebben az alakban képesek tökéletesen uralni lényüket, tudatukban azonban erősödik a Fenevad befolyása. Életvitelük nem, gondolkodásuk azonban már jócskán el fog térni a halandókétól. Emberségük lassan megszűnik majd, könyörtelenekké válnak, számukra egy élet-halálra menő harc súlya természetessé válik, s nem lesz nehéz zsákmányt ejteni sem. A falka iránt érzett szeretet és kötelék is erősödik. Itt már képesek úgymond farkas ember alakot is felvenni, mely óriási fájdalommal jár. e mellett, még mindig képesek rendes farkas alakját is magukra ölteni. de kizárólag telihold idején!
IV. Ősi Farkas
Ők fogják össze a közösséget. Igazi ragadozók, tökéletes, hangtalan, precíz vadászok. Már a holdtölte sem jelent számukra akadályt, lelkük a rengeteg kompromisszum végén összeforr a Fenevaddal. Nincs már mitől tartaniuk. A szent törvények betartatói, a farkas nép parancsolói és határozói, akik kevésszer lépnek színre, hisz személyük ellen nincs az a fajtárs aki véteni merne.
Diszciplinák:
- Természeti nép III. : A természetet mostmár nem szolgálják. A természet az ő alárendeltjük. Szavukra megozdul az erdő, elvándorolnak a madarak, felzúgnak a farkasok, emberre támadnak a medvék, felébrednek a kígyók téli álmukból, ledobják tűleveleiket a fenyvesek. Városban megélnek, de egyáltalán nem tekintik maguknak azt a világot.
- Ősi Düh II: harci alakjukban nincs fizikális ellenfelük, még ha emberi alakban egy vámpír szembe is merne szegülni velük, krinos alakban esélye sincs. Gyorsabb, keményebb, erősebb. (Kivélelt képeznek: Matuzsálemtől felfelé). Képesek felborítani egy kamion, vagy szemmel nem látható távolságba elhajítani egy kőtömböt.
- Mentális síkok III.: képes blokkolni a nála alacsonyabb szinteken lévők mentális támadásait. Lévén azonban farkas, ellentámadni soha, semmilyen körülmények között nem képes. Pusztán mivel tudata félig vad, ezért nem fogékony a mentális parancsokra. Természetesen a nála erősebbek vagy egy azonos szintű vámpírnak nem ellenfél mentálisan...
- Dominancia: nem jelent mást igazából, mint puszta erejével, megjelenésével tiszteletet parancsol. Ha megfelelően koncentrál, képes megfélemlítést gyakorolni. Ehhez van, hogy koncentrálnia sem kell, pusztán kihúzza magát és torkában megvillantva fogait harci alakjában elüvölti magát. Ha egy kisebb vámpírcsapat vagy őrzők egy csoportja támad rá, megtorpanásra, vagy a gyengébbeket megfutamodásra késztetheti szörnyű haragjával.
- Fajfejlődés: legtöbbször mostanra válik fajtájának valamely kasztjának tökéletes képviselőjévé. Ez persze változó diszciplínákat von maga után, lásd lentebb.
- Képesek Farkasokat maguk mellé szólítani. 3-4 db- ot. Egy időre irányíthatja őket, de harcban nem használhatók, csupán csak vadászatban.
-Alakváltás: Vérfarkas, s farkas alakot is képesek ölteni
V. Falkavezér:
Az Ősi Farkasok kicsiny csoportjából kerül ki vérre menő párharcok során. A falka legdominánsabb tagja. Ők maguk is képesek rendes farkas, s vérfarkas alakját is magukra ölteni, ám átváltozni már telihold nélkül kötetlenül is tudnak.
Diszciplinák: - Természeti nép IV: Hívó szavára a környezetében lévő természetes dolgok hadrendbe állnak, akaratával képes támadásra bírni az egyszerű szobanövényt is.
- Egyesített akarat: alfának lenni nem a világ leghálásabb munkája. Nehéz súly, egy véglegesnek hitt egyensúly fenntartásának egyik lába nehezedik vállaira. Éppen ezért képes befogadni tudatába a területén lévő és falkájához tartozó farkasok jelenlétét, segélykérését, de mentális síkon nem képes segíteni, maximum üzenni. Az idegen farkasok, Kóborok jelenlétét is képes érzékelni, amennyiben ezt a Kóbor is akarja, és valljuk meg, ez nem túl sűrűn fordul elő. Hiszen más falka területére merészkedni egyenlő a halállal.
-Ezen a szinten már több farkast is képesek magukhoz szólítani, mint valami társként, s kisebb úgymond "sereget", vagy épp társaságot összehozni magának. A farkasok nem rettennek vissza a vérfarkasoktól, hisz ugyan az a szellem vezérei őket. Itt már végleg mellette maradnak a Farkasok, s ha hívja őket, legyen akár merre is, mindig ugyan azok térnek vissza | |
| | | | Vérfarkasok | |
|
| Engedélyek ebben a fórumban: | Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
| |
| |
| |